فروش پکتین هانیت اتریش کد 350

پکتین یک پلی‌ساکارید طبیعی است که در دیواره سلولی گیاهان وجود دارد. این ترکیب باعث ایجاد ساختار و استحکام در دیواره سلولی گیاهان می‌شود. پکتین از یک زنجیره پلی‌ساکاریدی تشکیل شده است که از واحدهای گلوکورونیک اسید و متیل‌الکتروگلوکورونیک اسید تشکیل شده است.

 

پکتین دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک ترکیب بسیار مفید در صنایع مختلف تبدیل کرده است. از جمله خصوصیات مهم پکتین می‌توان به خصوصیت آب‌گیری، خصوصیت جذب رنگ، خصوصیت ضد‌باکتریایی و خصوصیت ضد‌التهاب اشاره کرد.

 

استفاده از پکتین در صنایع غذایی، داروسازی، آرایشی و بهداشتی، نساجی و صنایع دامپزشکی بسیار رایج است. در صنعت غذایی، پکتین به عنوان یک عامل زیرساز در تهیه مربا، ژله، پودینگ و سس‌های آبمیوه‌ای استفاده می‌شود. همچنین، در داروسازی نقش مهمی در تهیه قرص‌ها و کپسول‌های دارویی دارد.

 

پکتین همچنین خصوصیات سلامتی مثبت برای بدن انسان دارد. برخی از مطالعات نشان داده است که مصرف پکتین ممکن است به کنترل قند خون، کاهش کلسترول و حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک کند.

 

در نتیجه، پکتین یک ترکیب بسیار مهم و مفید در علم شیمی، صنایع مختلف و سلامت بشر است که با تحقیقات بیشتر ممکن است کاربردهای جدید و جذاب‌تری نیز برای آن کشف شود.

فروش ویژه #پکتین #هانیت اتریش کد 350

مخصوص #ژله_شکری و ژله و #پاستیل

فروش فقط بصورت نقدی

فاکتور رسمی و غیر رسمی

انبار تهران

استعلام قیمت ها فقط تماس یا پیام در واتساپ:

۰۹۱۰۷۴۸۱۷۸۰

www.pectin.ir

09107481780

 

عزیزانی که درخواست خرید پکتین هانیت اتریش کد 350 رو داشتند، بار پکتین تازه ترخیص شده و تاریخ انقضا بلند

پکتین هانیت اتریش کد 350 برای محصولات زیر قابل استفاده است:

ژله شکری ، ژله ، ژله تزریقی کیک و کلوچه و شیرینی ، مربا پکتینی، کیک پکتینی ، انواع نوشیدنی ها ، مناسب معلق سازی رشته زعفران در شربت بریکس بالای ۶۰ ، مناسب برای معلق سازی تخم شربتی در آبمیوه ها ، مناسب معلق سازی پالپ و تکیه های میوه در انواع نوشیدنی های طبیعی و طعم دار، پکتین هانیت اتریش کد 350مناسب پاستیل نیز میباشد و در بین پکتین های high metoxil بهترین کیفیت را دارا میباشد . پکتین هانیت اتریش کد 350 بدلیل اینکه slow set است ( کند بند ) بهترین پیشنهاد برای تولید انواع محصولات مواد غذایی است.

پکتین هانیت اتریش کد 350در بسته بندی ۲۵ کیلویی بصورت کارتن یا کیسه کامپوزیت پاکتی ضد آب می‌باشد