اسانس و طعم دهنده

اسانس ها (روغن های فرار) یکی از مهمترین مواد موثر گیاهان دارویی را تشکیل می دهند.این مواد در قسمت های مختلف بسیاری از گیاهان دارویی وجود دارند.اسانس ها اگر در حرارت معمولی در معرض هوا قرار داده شوند تبخیر می گردند.از اسانس ها که در زبان فارسی به آنها عطر مایه نیز می‌گویند  در ساخت عطرها، مواد آرایشی، صابون و شامپو و خوشبوکننده های هوا و مواد بهداشتی استفاده می‌شود و  اسانس های خوراکی نیز  در طعم دادن به غذا و نوشیدنی‌ها  مورد استفاده قرار میگرد.
اسانس را نباید با عطرها و خوشبوکننده‌ها اشتباه گرفت زیرا خوشبوکننده‌ها معمولاً کاملا شیمیایی هستند در حالی که اسانس‌ها از گیاهان گرفته می‌شوند.
اسانس ها از نظر کاربرد به سه دسته تقسیم میشوند.
اسانس هایی که در صنایع دارویی کاربرد دارند.
اسانس هایی که درصنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند.
و اسانس هایی که در صنایع غذایی و نوشیدنی استفاده می شوند. در انواع آب میوه ها ،پاستیل ، ژله، چیپس، آبنبات و … از اسانس های خوراکی استفاده میشود.
اسانس ها غالبا به منظور طعم و عطر دار کردن محصولات غذایی کاربرد دارند. در حقیقت امروزه اسانس ها از جمله پرمصرف ترین افزودنی ها در تولید محصولات خوراکی، بهداشتی، دارویی، آرایشی و … هستند. و کمتر محصولی را میتوان دید که در آن اسانس به کار نرفته باشد. تعداد فراوانی از محصولات خوراکی که طعم و عطر مطبوعی دارند، دارای اسانس هستند. تولید و مصرف اسانس های خوراکی سابقه دیرینه داشته و در همه دنیا از اسانس ها بهره میبرند. یکی از بیشترین موارد استفاده از اسانس به عنوان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی است. در شامپو، صابون، لوسیون، خمیر دندان و … از اسانس ها بهره میبرند.
این محصولات نیز در بازار بزرگ امروز دستخوش دخالت نمونه های نامرغوب و فیک شده است و تشخیص نمونه های اصل از بدل بسیار سخت است.
ما با عرضه ی مرغوب ترین نوع از این محصولات، بار سنگین تشخیص این نمونه ها را از دوش تولیدکنندگان محترم برداشته است. تنها کافیست که با ما در ارتباط باشید.
برای استعلام قیمت و موجودی همچنین کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاوران متخصص ما با شماره های زیر از طریق تماس و یا واتساپ در ارتباط باشید.
09107481780📞

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *