فروش پکتین هانیت اتریش

پکتین یک نوع فیبر محلول در آب است که در سلول‌های گیاهی یافت می‌شود. این فیبر در ساختار سلولی گیاهان، به ویژه در پوسته میوه‌ها، بذرها، سبزیجات و سبزه‌ها وجود دارد. پکتین از ترکیبات پلی‌ساکاریدی است که از گلوکز، آکسید گلوکز و اسید گلوکونیک تشکیل شده است.
پکتین در واقع یک فیبر قدرتمند می‌باشد، که به‌طور طبیعی در بسیاری از گیاهان و سبزیجات یافت می‌شود، که عامل پیوند بین سلول‌های گیاهی عمل می‌کند یک پلیمر اشتقاقی قندی- اسیدی است که از ساختارهای ژلاتینی گیاهی موجود در میوه‌جات و سبزیجات به دست می‌آید.
پکتین به دلیل خواص خود، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فیبر به عنوان یک عامل ضخیم‌کننده در صنایع غذایی، مانند تولید مربا، ژله، کنسرو و شیرینی‌پزی به کار می‌رود. همچنین، در صنایع داروسازی، پکتین به عنوان یک عامل ضد التهاب و ضد درد استفاده می‌شود. علاوه بر این، پکتین در صنایع نساجی، به عنوان یک عامل ضد لکه برای رنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع پکتین شامل پکتین آمید، پکتین متیل استر، پکتین سولفات و پکتین لیتیومی هستند. هر کدام از این انواع پکتین، خواص و کاربردهای خاص خود را دارند. به طور کلی، پکتین یک فیبر مفید و متعدد الاستیک است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پکتین بر اساس سرعت ژل سازی ، به دو گروه تند بند و کند بند تقسیم میشود

پکتین کند بند slow set
دسته ای از پکتین که درجه ی متیله بودن آنها بین پنجاه درصد تا هفتاد درصد باشد.
به دلیل سرعت پایین تشکیل ژل ، در مواردی کاربرد دارد که نیاز باشد حجم زیادی از یک محلول رو در قالب بزرگی برای تشکیل ژل آماده کنیم . چرا که باعث میشود بافت ژل در قسمت های بالایی ، میانی و تحتانی قالب کاملا یکسان ‌و همگن باشد.

پکتین تند بند یا fast set
این نوع از پکتین به سرعت تشکیل ژل داده و در مواردی استفاده میشود که حجم تولیدی پایین و سرعت تولید بالا باشد.

انواع پکتین از لحاظ کند بندی عبارتند از:
– پکتین لیتیومی
– پکتین سولفات

انواع پکتین از لحاظ تند بندی عبارتند از:
– پکتین آمید
– پکتین متیل استر

نمایندگی فروش پکتین هانیت اتریش در ایران
فروش پکتین هانیت اتریش کد350
کند بند slow set
تند بند fast set

فروش به صورت خرد و عمده

فروش پکتین هانیت اتریش کد650
کند بند slow set
تند بند fast set
فروش به صورت خرد و عمده

فروش آنلاین
09107481780

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *